Αγαπητή φοιτήτρια, αγαπητέ φοιτητή,
Εφόσον διαπιστώσεις ότι εγκρίθηκε οριστικά η μετεγγραφή σου στο Τμήμα μας, (βρες στον παρακάτω Πίνακα τον κωδικό υποψηφίου)
Πίνακας εγκεκριμένων αιτήσεων μετεγγραφών απο τη Συνέλευση του Τμήματος.
ακολουθείς άμεσα τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1ο:
Υποβάλεις ΑΜΕΣΑ αίτηση για τη διαγραφή σου από το Τμήμα Προέλευσης (από αυτό που είσαι ήδη γραμμένος/η). Ζητάς να σταλεί, ει δυνατόν, απευθείας το πιστοποιητικό διαγραφής στη Γραμματεία μας στο info@nured.auth.gr με κοινοποίηση στο δικό σου email. Μπορείς να το στείλεις και εσύ απευθείας απο το email σου συμπληρώνοντας στο θέμα τη λέξη ΔΙΑΓΡΑΦΗ και το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ σου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Πρέπει να έχει αποστάλλει η διαγραφή σας στο Τμήμα μας το αργότερο μέχρι και την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2025 – σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να χάσετε τη δυνατότητα να πάρετε συγγράμματα σε αυτό το εξάμηνο.
Βήμα 2ο:
Αφού έχουμε λάβει το πιστοποιητικό διαγραφής σας και ενεργοποιήσουμε την εγγραφή σας τότε μόνο θα λάβετε και πάλι ένα SMS που θα περιλαμβάνει το όνομα χρήστη (username) του ιδρυματικού σου λογαριασμού στο ΑΠΘ, έναν κωδικό ασφαλείας και οδηγίες για να ρυθμίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ. Μην καθυστερήσετε το βήμα αυτό γιατί το One Time Password που θα έχετε λάβει ισχύει για περιορισμένες ώρες – Αν έχετε αποκλεισμένους τους πενταψήφιους αριθμούς δεν θα λάβετε το SMS.
ΠΡΟΣΟΧΗ! : Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει κινητό τηλέφωνο και δεν είναι αυτό που έχετε δηλώσει στην αίτηση, δεν θα σας έρθει το SMS. Στην περίτπωση αυτή ενημερώνετε τη Γραμματεία στο info@nured.auth.gr με το νέο σας αριθμό ώστε να μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr
Από τη στιγμή που θα δημιουργήσετε ιδρυματικό λογαριασμό, η επικοινωνία σας με τη Γραμματεία και με τους καθηγητές σας θα γίνεται αποκλειστικά μέσω αυτού (webmail.auth.gr)
Σημαντικό! : για να εκδώσετε νέα ακαδημαϊκή ταυτότητα θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχει ακυρωθεί η ταυτότητα που είχατε εκδώσει στο τμήμα προέλευσης.
Για να επισκεφτείς το Τμήμα μας, καλείσαι να συμβουλευτείς και το χάρτη της πανεπιστημιούπολης εδώ
Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού.
Δες εδώ τον Οδηγό Επιβίωσης για την πλοήγησή σου στο Πανεπιστήμιο και στη Θεσσαλονίκη.
Χρήσιμες Πληροφορίες
1. Εξάμηνο Εγγραφής:
Το εξάμηνο εγγραφής σας θα είναι το εξάμηνο το οποίο είχατε κατά την αίτηση της μετεγγραφή σας.
2. Πρόγραμμα Σπουδών:
Οι πρωτοετείς φοιτητές-τριες εντάσσονται στο τρέχον πρόγραμμα σπουδών (ΠΠΣ Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (2024). Όσοι/ες κατά την αίτηση της μετεγγραφής ήταν σε μεγαλύτερο εξάμηνο απο το πρώτο εντάσσονται στο ΠΠΣ Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (2012-2023).
3. Δηλώσεις Μαθημάτων:
Η εγγραφή όλων σας θα ολοκληρωθεί λίγο πριν τη λήξη του τρέχοντος εξαμήνου και για το λόγο αυτό, τα μαθήματα θα δηλωθούν ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ απευθείας απο τη Γραμματεία του Τμήματος μετά απο εισήγηση της αρμόδιας Επιτροπής Προγράμματος Σπουδών.