Το πρόγραμμα της εξεταστικής Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου για το ακαδημαϊκό έτος 2024-25 έχει αναρτηθεί με ημερομηνία έναρξης 20-01-2025 και ημερομηνία λήξης 06-02-2025
Όλοι/ες φοιτητές/τριες οφείλουν να ενημερώνονται από το elearning.auth.gr για τις λεπτομέρειες της εξέτασης και την παράδοση εργασιών του κάθε μαθήματος
Για τους φοιτητές του παλιού προγράμματος :
Η εξέταση των μαθημάτων για φοιτητές/τριες που βρίσκονται σε Προγράμματα Σπουδών πρίν το 2012 θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τις/τους διδάσκουσες/ντες. Παρακαλούνται λοιπόν οι φοιτήτριες/ες να επικοινωνήσουν άμεσα με τις/τους διδάσκουσες/ντες ώστε να καθοριστεί ο τρόπος και η ημερομηνία εξέτασης!
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σε περίπτωση που εργάζεστε και χρειάζεται να προσκομίσετε στον εργοδότη σας υπηρεσιακό σημείωμα συμμετοχής σε εξέταση μαθήματος,αφού συνεννοηθείτε με τον διδάσκοντα ή την διδάσκουσα του μαθήματος για τον τρόπο με τον οποίο θα υπογράψει (πρωτότυπη ή έγκυρη ηλεκτρονική υπογραφή)
κατεβάστε μία από τις δύο εκδοχές:
ο/η φοιτητής/τρια το σώζει τοπικά, συμπληρώνει τα στοιχεία του/της και το μάθημα (τίτλο και κωδικό) και το αποστέλλει συμπληρωμένο με email στον/την διδάσκοντα/ουσα που ήταν υπεύθυνος/η για την εξέταση του μαθήματος]. Σε αυτή τη περίπτωση δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τη Γραμματεία, είναι έτοιμο για να το παραδώσει η φοιτήτρια/ο φοιτητής στον εργοδότη (όχι εκτυπωμένο αλλά σε ηλεκτρονική μορφή) [βλ. σχετ. διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 100 του ν.4727/2020 (Α΄184)].
ο/η φοιτητής/τρια το εκτυπώνει, συμπληρώνει τα στοιχεία του/της και το μάθημα (τίτλο και κωδικό) και το δίνει στον/την διδάσκοντα/ουσα πριν τη λήξη της εξέτασης του μαθήματος. (σε αυτή τη περίπτωση η Γραμματεία δέχεται το πρωτότυπο υπηρεσιακό σημείωμα αποκλειστικά από τον/την Διδάσκοντα/ουσα δια ζώσης και όχι από τον/την φοιτητή/τρια προκειμένου να επιβεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής του/της). Οι φοιτητές/τριες κατόπιν έρχονται και παραλαμβάνουν από τη Γραμματεία τα υπηρεσιακά σημειώματα με την υπογραφή του προϊσταμένου της Γραμματείας ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ προηγούμενη ΣΥΝΕΝΝΌΗΣΗ – ΡΑΝΤΕΒΟΥ (info@nured.auth.gr).
Η Γραμματεία δεν θα κάνει δεκτά υπηρεσιακά σημειώματα σε περίπτωση που:
1. Δεν είναι έγκυρη η ηλεκτρονική υπογραφή.
2. Η ημερομηνία της υπογραφής (ψηφιακής ή πρωτότυπης) είναι προγενέστερης της ημερομήνια εξέτασης του μαθήματος.
3. Τα Υπηρεσιακά Σημειώματα με πρωτότυπη υπογραφή που δεν θα παραδίδονται στη Γραμματεία από τον/την υπογράφων/ουσα Διδάσκοντα/ουσα, προκειμένου να επιβεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής του/της.
Η Γραμματεία δεν εκτυπώνει, αποστέλλει ή διορθώνει Υπηρεσιακά Σημειώματα.