tepaeLogo

Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης

Παιδαγωγική Σχολή

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

logotype

«Μνήμη Μένης Τσιτουρίδου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αναζητώντας γέφυρες με τον πολίτη του μέλλοντος»

Αρχική > «Μνήμη Μένης Τσιτουρίδου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αναζητώντας γέφυρες με τον πολίτη του μέλλοντος»

Μνήμη Μένης Τσιτουρίδου
13ο  Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση.  Αναζητώντας γέφυρες με τον πολίτη του μέλλοντος

Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΤΕΠΑΕ) του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)

Η οργανωτική επιτροπή με χαρά σας ανακοινώνει την έναρξη των διαδικασιών για την υποβολή εργασιών για το 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 22, 23 & 24 Νοεμβρίου 2024. 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

  1. Αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και Φυσικές Επιστήμες.
  2. Μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης για τις Φυσικές Επιστήμες στις μικρές ηλικίες.
  3. Φυσικές Επιστήμες, παιχνίδι και δημιουργικότητα στην προσχολική εκπαίδευση.
  4. Διαθεματικές/διεπιστημονικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση μικρών παιδιών στις Φυσικές Επιστήμες, STE(A)M εκπαίδευση, εκπαιδευτική ρομποτική, Τέχνες και Πολιτισμός.
  5. Αρχική εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών και Φυσικές Επιστήμες.
  6. Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και έρευνα: Θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις.
  7. Ιδέες και πρόδρομα νοητικά μοντέλα των μικρών παιδιών για επιστημονικές έννοιες και φυσικά φαινόμενα.
  8. Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικών/μαθησιακών δραστηριοτήτων και ακολουθιών για τις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση.
  9. Ενδυναμώνοντας τα παιδιά ως συνδιαμορφωτές ενός αειφόρου μέλλοντος: Φυσικές Επιστήμες, Περιβάλλον και Αειφορία.
  10. Ανάπτυξη ικανοτήτων επιστημονικής σκέψης στην προσχολική εκπαίδευση: Επιστημονικές πρακτικές και δεξιότητες.
  11. Εκπαίδευση μικρών παιδιών στις φυσικές επιστήμες: Ανατρέποντας / προλαμβάνοντας έμφυλους διαχωρισμούς
  12. Φυσικές επιστήμες και διαφορετικότητα στην προσχολική εκπαίδευση (π.χ. διαπολιτισμική εκπαίδευση, διαφοροποιημένη παιδαγωγική, συμπεριληπτική εκπαίδευση) 

 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ

Τύποι εργασιών

Ερευνητικές:

  1. Προφορική ανακοίνωση
  2. Διοργάνωση συμποσίου (συλλογή 3 έως 4 εργασιών γύρω από ένα ερευνητικό-επιστημονικό θέμα)
  3. Αναρτημένη ανακοίνωση (poster)

 

Καλές Πρακτικές-Εκπαιδευτικές εφαρμογές/δράσεις: 

  1. Προφορική ανακοίνωση
  2. Αναρτημένη ανακοίνωση (poster)
  3. Εργαστήριο

 

Προδιαγραφές συγγραφής περιλήψεων
Όσοι/ες ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή με εργασία στο 13ο Συνέδριο, μπορούν να υποβάλουν την περίληψη της εργασίας τους σε ειδική φόρμα στον σύνδεσμο Υποβολή  Περιλήψεων στον ιστότοπο του Συνεδρίου

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

18 Απριλίου 2024: Έναρξη υποβολής περιλήψεων (από 200 έως 300 λέξεις).
31 Μαΐου 2024: Ολοκλήρωση υποβολής περιλήψεων.
7 Ιουλίου 2024:  Ολοκλήρωση διαδικασίας κρίσης και ενημέρωση συγγραφέων.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Μετάβαση στο περιεχόμενο