AEM | Ελληνικός Τίτλος | Αγγλικός Τίτλος | Ημερομηνία Ορισμού 3μελούς Επιτροπής | Επιβλέπων / Επιβλ΄΄επουσα | Συμβουλευτική Επιτροπή |
---|---|---|---|---|---|
10118 | Κουλτούρες διδασκαλίας και μάθησης των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο μέσα από το παιχνίδι: χαρτογραφώντας και τεκμηριώνοντας τις διαδικασίες μάθησης και ανάπτυξης των μικρών παιδιών | Cultures of teaching and learning science through play in preschool settings: mapping and documenting the process of children’s learning and development | Σ.Τ. 9/25-1-2024 | Φραγκιαδάκη Γλυκερία | Χρηστίδου Βασιλεία, Κακανά Δόμνα |
10117 | Η εκμάθηση της κινέζικης γλώσσας στην Ελλάδα και πέρα: ζητήματα διαγλωσσικότητας και κειμένων ταυτότητας στη Διδασκαλία της Κινέζικης σε Ομιλητές/τριες Άλλων Γλωσσών | Learning Chinese within the context of Greece and beyond: Issues of identity texts and translanguaging in TCSOL (Teaching Chinese to Speakers of Other Languages | Σ.Τ. 9/25-1-2024 | Τσοκαλίδου Πετρούλα | Παπαδοπούλου Μαρία, Huang Jian |
10116 | Η εκπαιδευτική πολιτική στην Ελλάδα για την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία από το 1990 έως το 2023. Συγκλίσεις και αποκλίσεις με σύγχρονες πρακτικές και καινοτόμες προσεγγίσεις σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης | Educational policy in Greece for environmental education and education for the environment and sustainability from 1990 to 2023. Convergences and divergences with modern practices and innovative approaches in EU countries | Σ.Τ. 9/25-1-2024 | Δημητρίου Αναστασία | Φραγκιαδάκη Γλυκερία, Χαραλάμπους Δημήτριος |
10115 | Προσεγγίζοντας τα επιμορφωτικά προγράμματα μη τυπικής εκπαίδευσης του Ιδρύματος Ποιμαντικής Επιμορφώσεως της Αρχιεπισκοπής Αθηνών (Ι.Π.Ε.) που απευθύνονται σε κληρικούς της Εκκλησίας της Ελλάδος βάσει των αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων | Approaching the educational programs of non-formal education of the Institution for Pastoral Education of the Holy Archdiocese of Athens (I.P.E.) addressed to the clergy of the Church of Greece based on the principles of adult education for the designing and implementation of educational programs | Σ.Τ. 9/25-1-2024 | Παυλή Κορρέ Μαρία | Καραλής Αθανάσιος, Τσιμπουκλή Άννα |
10114 | Οικοσυστημική προσέγγιση γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας με βιώματα συναισθηματικής κακοποίησης: ζητήματα γονεϊκότητας και σχέση γονέα-παιδιού | Ecosystemic approach of parents of preschool children with emotional abuse experiences: parenting issues and parent-child relationship | Σ.Τ. 9/25-1-2024 | Κολιούλη Φλώρα | Βουγιούκας Κωνσταντίνος, Χατζηνικολάου Κορνηλία |
10113 | Σύζευξη παιχνιδιού και μάθησης στις φυσικές επιστήμες, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM) στην προσχολική εκπαίδευση: Επιμορφωτικές ανάγκες και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας | Interrelating play and learning in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) in early childhood education: Training needs and professional development of early childhood teachers | Σ.Τ. 25/29-6-2023 | Φραγκιαδάκη Γλυκερία | Χρηστίδου Βασιλεία, Χρήστου Κωνσταντίνος |
10112 | Ιστορικές και διασημειωτικές μεταμορφώσεις στο έργο του Apuleius (124—170 μ.Χ.) και του Jean de La Fontaine (1621—1695) | Historical and inter-semiotic transformations in the work of Apuleius (124—170 AD) and Jean de La Fontaine (1621—1695) | Σ.Τ. 23/1-6-2023 | Βαμβακίδου Ιφιγένεια | Κουρδής Ευάγγελος, Μπόκλουντ-Λαγοπούλου Κάριν-Μαργκαρέτα |
10111 | Ευκαιρίες για διάλογο στα ελληνικά μουσεία για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας | Opportunities for dialogue in Greek museums for children of preschool and early school age | Σ.Τ. 23/1-6-2023 | Μπιρμπίλη Μαρία | Γρηγοριάδης Αθανάσιος, Χουρμουζιάδου Αναστασία |
10110 | Παιδαγωγικές προσεγγίσεις των σχολικών συλλογών. | Pedagogical approaches of school collections | Σ.Τ. 11/19-1-2023 | Κανάρη Χαρίκλεια | Λενακάκης Αντώνιος, Χριστοδούλου Μιχαήλ |
10109 | Η συμβολή της θεατροπαιδαγωγικής στην ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης των εφήβων. Πειραματική έρευνα στο Μουσικό Σχολείο Πειραιά. | The contribution of drama/theatre pedagogy in developing adolescents’ self-confidence: An experimental study at the Music school of Piraeu. | Σ.Τ. 11/19-1-2023 | Λενακάκης Αντώνιος | Χριστοδούλου Μιχαήλ, Παπασταθόπουλος Ευστάθιος |
10108 | Σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή και κοινωνική συμπεριφορά μαθητή στην προσχολική και πρωτοσχολική τάξη: Αξιολόγηση του προφίλ των μαθητών με έντονη προσκόλληση-εξάρτηση προς τον εκπαιδευτικό. | Teacher-child relationship and student’s behavior in preschool and first primary school grade: Evaluating the profile of students’ dependency with the teacher. | Σ.Τ. 11/19-1-2023 | Γρηγοριάδης Αθανάσιος | Βουγιούκας Κωνσταντίνος, Τσιγγίλης Νικόλαος |
10107 | Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και η πρόσβαση τους στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικές τους επιλογές, οι επαγγελματικές τους προσδοκίες και το πλαίσιο των πανεπιστημιακών σπουδών: Ζητήματα κοινωνικών και εκπαιδευτικών ανισοτήτων. | People with special educational needs and their access to the Greek tertiary education. Their educational and career choices and the context of university studies: issues of social and educational inequalities. | Σ.Τ. 18/26-5-2022 | Κυρίδης Αργύριος | Ζάγκος Χρήστος, Καμαριανός Ιωάννης |
10106 | Πολυτροπική επικοινωνία παιδιών με αναδυόμενη πολύγλωσσια | Multimodal communication of young emergent multilinguals | Σ.Τ. 15/14-4-2022 | Παπαδοπούλου Μαρία | Γκανά Ελένη, Μάγος Κωνσταντίνος |
10105 | Αξιοποίηση της παιχνιδοποίησης για την εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε τμήματα υποδοχής μέσω της εργασιοκεντρικής προσέγγισης | The Utilisation of Gamification for learning Greek as a Second Language in Reception Classes: a proposal in the context of Task-based approach | Σ.Τ. 15/14-4-2022 | Παπαδοπούλου Μαρία | Ανδρουλάκης Γεώργιος, Μακρη Αικατερινη |
10104 | Πρακτικές γραμματισμού παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας σε ψηφιακά περιβάλλοντα | Literacy practices of first school-age children in digital environments | Σ.Τ. 15/14-4-2022 | Παπαδοπούλου Μαρία | Κίτσιου Σταυρούλα, Γκανά Ελένη |
10103 | Η διαχρονική εξέλιξη του αστικού τοπίου ως πλαισίου εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία. Μελέτη περίπτωσης, Θεσσαλονίκη (15ος - 21ος αιώνας). | The urban landscape evolution over time as a key framework in environmental and sustainability education. Case study, Thessaloniki (15th – 21st century). | Σ.Τ. 7/20-1-2022 | Δημητρίου Αναστασία | Βαμβακίδου Ιφιγένεια, Μαλανδράκης Γεώργιος |
10102 | Το Εβραϊκό μουσείο Θεσσαλονίκης. τα παιδιά και η δημόσια ιστορία (19ος -20ος αιώνας), ιστορικός γραμματισμός. | The Jewish museum of Thessaloniki. Children and Public history (19th -20th century), historical literacy. | Σ.Τ. 7/20-1-2022 | Βαμβακίδου Ιφιγένεια | Κανάρη Χαρίκλεια, Τσιούμης Κωνσταντίνος |
10101 | Αρχειακό Υλικό (1927-1961) Μιχάλη Πατέλη Εξόριστοι και εξόριστες του Έβρου στη Μακρόνησο. Προσέγγιση της τοπικής ιστορίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. | Archive Material (1927 - 1961), M. Patelis Exiles of Evros region in Makronisos island, Perception of local history in primary education. | Σ.Τ. 7/20-1-2022 | Βαμβακίδου Ιφιγένεια | Δημητρίου Αναστασία, Τσιούμης Κωνσταντίνος |
10100 | Δυτικά πολιτισμικά δάνεια στον υλικό πολιτισμό της Σοβιετικής Ένωσης (1945-1991), Ιστορικός γραμματισμός και κριτικός σχεδιασμός | Western cultural loans in material culture of the Soviet Union (1945-1991), Historical literacy and critical design | Σ.Τ. 7/20-1-2022 | Βαμβακίδου Ιφιγένεια | Κυρίδης Αργύριος, Λιαμάδης Γεώργιος |
10099 | Κοινωνικές αναπαραστάσεις μαθητών Δημοτικού για την έννοια της Μάθησης: Ο ρόλος των σχολικών εγχειριδίων και των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωσή τους. | Social representations of primary school students for the concept of Learning: The impact of school textbooks and teachers in their formation. | Σ.Τ. 28/1-7-2021 | Γκέκα Μαρία | Πνευματικός Δημήτριος, Παπανδρέου Μαρία |
10098 | Μελέτη των εκπαιδευτικών ανισοτήτων σε περιόδους κρίσεων: Διερευνώντας τις απόψεις και τις εμπειρίες των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία την περίοδο της πανδημίας Covid-19 στην Ελλάδα. | Examining educational inequalities in times of crisis: views and experiences of the main stakeholders involved in the educational process during the pandemic of Covid-19 in Greece. | Σ.Τ. 26/10-6-2021 | Κακανά Δόμνα | Κυρίδης Αργύριος, Παπανδρέου Μαρία |
10095 | Κοινωνικές αναπαραστάσεις μαθητών δημοτικού για τα δικαιώματα του παιδιού. | Social representations of primary school students regarding children΄s rights | Σ.Τ. 14/21-1-2021 | Γκέκα Μαρία | Παπανδρέου Μαρία, Χατζηνικολάου Κορνηλία |
10094 | Το οικολογικό αποτύπωμα ως εκπαιδευτικό εργαλείο για το περιβάλλον και την αειφορία στο πλαίσιο της τοπικής κοινότητας: Μελέτη περίπτωσης αστικής και μη αστικής κοινότητας | The ecological footprint as an educational tool for the environment and sustainability in the local community: A case study analysis of urban and non-urban community | Σ.Τ. 14/21-1-2021 | Δημητρίου Αναστασία | Λενακάκης Αντώνιος, Μαλανδράκης Γεώργιος |
10093 | Η περιβαλλοντική εκπαίδευση για την αειφορία ως πλαίσιο συμπερίληψης παιδιών με ήπια νοητική καθυστέρηση: Μελέτη των στάσεων, των απόψεων και των διδακτικών πρακτικών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Environmental sustainability education as a framework for the inclusion of children with mild intellectual disabilities: A study of the attitudes, views and teaching practices of primary school teachers | Σ.Τ. 14/21-1-2021 | Δημητρίου Αναστασία | Χρηστίδου Βασιλεία, Βουγιούκας Κωνσταντίνος |
10091 | Τάσεις και προοπτικές της ποίησης για παιδιά κατά την περίοδο 2000-2020 και η πρόσληψή του εικονογραφημένου ποιήματος από μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | Trends and perspectives of poetry for children during the period 2000-2020 and the reception of illustrated poetry by students of Primary EducationTrends and perspectives of poetry for children during the period 2000-2020 and the reception of illustrated poetry by students of Primary Education | Σ.Τ. 20/2-7-2020 | Καρακίτσιος Ανδρέας | Κανατσούλη Μελπομένη, Κωτόπουλος Τριαντάφυλλος |
10090 | Βιωματική μάθηση και εμψύχωση στην εκπαίδευση για την Αειφορία | Using experiential learning approaches and group facilitation as tools to promote sustainability education | Σ.Τ. 20/16-5-2019 | Γεωργόπουλος Αλέξανδρος | Μπιρμπίλη Μαρία, Γαβριλακης Κωνσταντινος |
10089 | Η ομάδα συνάντησης και ο ρόλος της στη συγκρότηση της προσωπικής θεωρίας των εκπαιδευτικών | The encounter group and its role on the teachers personal theory construction | Σ.Τ. 20/16-5-2019 | Γεωργόπουλος Αλέξανδρος | Μπιρμπίλη Μαρία, Γαβριλακης Κωνσταντινος |
10088 | Μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά προγράμματα στην επαγγελματική ανάπτυξη: Προσδοκίες και ανάγκες εκπαιδευτικών στον Ελληνικό χώρο | Massive open online courses in professional development: Teachers’ expectations and needs in Greece | Σ.Τ. 20/16-5-2019 | Μπιρμπίλη Μαρία | Κυρίδης Αργύριος, Παυλή Κορρέ Μαρία |
10086 | Η συμμετοχή των γυναικών Ρομά σε προγράμματα μη τυπικής εκπαίδευσης και η επίδραση της στη ζωή τους. Διαχρονική μελέτη (1980-2017) | Roma women participation in non-formal education programs and how it affects their lives. A longitudinal study(1980-2017) | Σ.Τ. 20/16-5-2019 | Παυλή Κορρέ Μαρία | Τουρτούρας Χρήστος, Καραλής Αθανάσιος |
10085 | Η συγκρότηση της έννοιας της μάθησης από παιδιά προσχολικής ηλικίας. | Preschooler's perspectives of learning | Σ.Τ. 20/16-5-2019 | Παπανδρέου Μαρία | Κακανά Δόμνα, Μπιρμπίλη Μαρία |
10082 | Μαθητές Ρομά σε επικινδυνότητα για δυσκολίες σχολικής μάθησης | Roma students at risk for school learning difficulties | Σ.Τ. 17/7-6-2018 | Βουγιούκας Κωνσταντίνος | Τζουριάδου Μαρία, Καραγιάννη Παναγιώτα |
10078 | Ανάπτυξη των ικανοτήτων επίλυσης μαθηματικού προβλήματος σε μαθητές 8-10 ετών | Developing mathematical problems solving abilities in students aged 8-10 years | Σ.Τ. 16/17-5-2018 | Τζεκάκη Μαριάννα | Παπανδρέου Μαρία, Σακονίδης Χαράλαμπος |
10077 | Ομαδική Συνεργατική Μεντορία (Peer Group Mentoring): σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση του μοντέλου μέσω συνεργατικής έρευνας δράσης για την επαγγελματική ανάπτυξη των νηπιαγωγών | Peer Group Mentoring: planning, implementation and evaluation of the model through collaborative action research for the professional development of preschool teachers | Σ.Τ. 07/21-12-2017 | Κακανά Δόμνα | Τσάφος Βασίλειος, Κατσαρού Ελένη |
10075 | Εξάσκηση επιτελικών λειτουργιών σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας: πρόγραμμα παρέμβασης με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας. | Executive function training in early childhood and primary school children: an intervention program using augmented reality technologies. | Σ.T. 07/21-12-2017 | Μπαμπλέκου Ζωή | Καζή Σμαράγδα, Πνευματικός Δημήτριος |
10072 | Αναστοχαστικές διαδικασίες κατά την αλληλεπίδραση εκπαιδευτικών σε διαδικτυακά περιβάλλοντα επικοινωνίας από απόσταση | Reflective processes during teacher communication in network – based communication environments | ΓΣΕΣ 5/24-11-2016 | Μπιρμπίλη Μαρία | Σφυρόερα Μαρία, Παπανδρέου Μαρία |
10066 | Η σημασία της πολυτροπικότητας στην εξέλιξη των συλλογισμών παιδιών προσχολικής ηλικίας για τα φαινόμενα της μηχανικής ισορροπίας και αέριας κατάστασης της ύλης. | Τhe significance of multimodality in the evolution of preschool children's reasoning on mechanical equilibrium and gases | ΓΣΕΣ 6/11-02-2016 | Παντίδος Παναγιώτης | Ραβάνης Κωνσταντίνος, Χρηστίδου Βασιλεία |
10062 | Η Παιδικότητα και η Παιδική Λογοτεχνία στο Συγκείμενο της Διαδικασίας της Μετάφρασης: Πραγματικότητες, Προεκτάσεις και Παιδαγωγικές Προκλήσεις | Childhood in Children's Literature in the Context of Translation Process: Realities, Implications and Educational Challenges | ΓΣΕΣ 9/25-06-2015 | Καρακίτσιος Ανδρέας | Κανατσούλη Μελπομένη, Οικονομίδου Αναστασία |
10061 | Η σχέση παιδιού-χώρου και η διαμόρφωση "Εκπαιδευτικών Τόπων" ως παράγοντες στην οργάνωση και υλοποίηση σχεδίων εργασίας στη συνεργατική τάξη του νηπιαγωγείου | Τhe relationship between space and child and the development of "educational spaces" as factors of planning and implementing projects in a cooperative kindergarten classroom | ΓΣΕΣ 9/25-06-2015 | Γερμανός Δημήτριος | Κακανά Δόμνα, Μπιρμπίλη Μαρία |
10055 | Διαδικτυακή κοινότητα πρακτικής και εκπαιδευτικοί: Προοπτικές για την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας(Τ.Π.Ε.) στην εκπαίδευση μικρών παιδιών. | On line community of practice and teachers: Perspectives on the use of information and communication technologies (I.C.T.) in young children education | ΓΣΕΣ 3/18-12-2014 | Παπανδρέου Μαρία | Μπιρμπίλη Μαρία, Κυρίδης Αργύριος |
10044 | Η στάση του Ελληνικού τύπου (εντύπου και ηλεκτρονικού) απέναντι στη μεταρρυθμιστική παρέμβαση του προγράμματος "Eκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων". | The stance of the greek press (printed and online) towards the reformative intervention project "Programme for the education of muslim children" | ΓΣΕΣ 6/18-04-2013 | Τσιούμης Κωνσταντίνος | Κυρίδης Αργύριος, Πλείος Γεώργιος |