Αφορά(*):
1) επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024
2) επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων, με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας Θράκης, που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους το προβλεπόμενο για την κατηγορία τους δικαιολογητικό, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024
3) επιτυχόντες και επιτυχούσες με την ειδική κατηγορία πασχόντων από σοβαρές παθήσεις που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά, από 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024
Εφόσον πραγματοποίησες την εγγραφή σου σύμφωνα με τα ανωτέρω που προβλέπονται για την κατηγορία σου, θα λάβεις από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες στο ΥΠΑΙΘΑ.
Στο τέλος της ανακοίνωσης υπάρχεί χρήσιμο βίντεο – οδηγός για πρωτοετείς. Διαβάστε προσεκτικά ολόκληρη την ανακοίνωση!
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΟΠΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΗΜΑΤΑ (βάσει γενικής ανακοίνωσης του Τμήματος Σπουδών ΑΠΘ)
1ο ΒΗΜΑ:
Καλείσαι από 27 Σεπτεμβρίου έως 04 Οκτωβρίου (**) να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε
α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και
β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά σε μορφή PDF:
- Ευκρινές φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων ή διαβατηρίου, σύμφωνα με ό,τι χρησιμοποίησες για την ταυτοποίησή σου στα Πληροφοριακά Συστήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
- Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
- Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ
- Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορείς να εκδώσεις με δύο τρόπους:
Υπεύθυνη Δήλωση – Τρόπος Α:
Υπεύθυνη Δήλωση μέσω του gov.gr : https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delos… Στην Υπεύθυνη Δήλωση κάνετε αντιγραφή τα παρακάτω και επικόλληση στην φόρμα όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.
Προσοχή! επιλέγετε για αντιγραφή όλα τα παρακάτω αλλά στις επιλογές 1Α και 1Β αντιγράφετε μόνο την μία, δηλαδή αυτή που ισχύει.
1Α. Δεν είμαι εγγεγραμμένος/εγγεγραμμένη σε άλλη Σχολή ή Τμήμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
1Β. Είμαι εγγεγραμμένος/εγγεγραμμένη σε άλλη Σχολή ή Τμήμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και έχω αιτηθεί τη διαγραφή μου.
2. Τα στοιχεία που υποβάλω και τα δικαιολογητικά που προσκομίζω είναι αληθή και ακριβή και αιτούμαι την ταυτοποίηση των στοιχείων μου με βάση τα δικαιολογητικά που προσκομίζω, προκειμένου να οριστικοποιηθεί η εγγραφή μου.
Στη συνέχεια κάνετε αποθήκευση του αρχείου και το ανεβάζετε στη πλατφόρμα μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά
ή
Υπεύθυνη Δήλωση – Τρόπος Β:
εντύπως μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής (δηλαδή το εκτυπώνετε – το συμπληρώνετε και κάνετε το γνήσιο της υπογραφής σας σε ΚΕΠ). Στη συνέχεια το ανεβάζετε σε μορφή PDF μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.
Εκτυπώστε την Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με τα 2 παρακάτω υποδείγματα (ανάλογα ποιά συνθήκη ισχύει στην περίπτωση σας)
α) Αν δεν είσαι εγγεγραμένος/η σε άλλη Σχολή – Υπόδειγμα
β) Αν είσαι εγγεγραμένος/η σε άλλη Σχολή – Υπόδειγμα
Σημαντικό:
Η Υπεύθυνη Δήλωση, εφόσον εκδοθεί εντύπως (τρόπος Β), πρέπει στο ίδιο διάστημα (27 Σεπτεμβρίου – 04 Οκτωβρίου) να κατατεθεί στη Γραμματεία μας είτε αυτοπροσώπως καθημερινές 12:00 με 13:00 (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής ή και μέσω υπηρεσίας COURIER (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου> <ο Κωδικός Υποψηφίου Πανελλαδικών Εξετάσεων ή Σοβαρών Παθήσεων>
Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:
Γραμματεία Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Παιδαγωγική Σχολή Αριστοτελείο Πανεπιστήμιο ΘεσσαλονίκηςΠανεπιστημιούπολη ΑΠΘ – Πύργος Παιδαγωγικής Σχολής
Τ.Κ. 541 24, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Για να επισκεφτείς το Τμήμα μας, καλείσαι να συμβουλευτείς και το χάρτη της πανεπιστημιούπολης εδώ
Σου προτείνουμε, επιπλέον, να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του Τμήματος , καθώς εκεί θα βρεις και άλλες ανακοινώσεις που ενδεχομένως σε αφορούν, όπως π.χ. το πρόγραμμα μαθημάτων.
Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ (όχι με τη Γραμματεία!) στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr
2ο ΒΗΜΑ:
Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας(***), θα λάβεις και πάλι ένα SMS, που θα περιλαμβάνει το όνομα χρήστη (username) του ιδρυματικού σου λογαριασμού στο ΑΠΘ, έναν κωδικό ασφαλείας και οδηγίες για να ρυθμίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.
Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 30.09.2024 10:00
Για να υποβάλεις αίτηση για χορήγηση βεβαίωσης σπουδών, αφού έχεις ενεργοποιήσει τον ιδρυματικό σου λογαριασμό, εισέρχεσαι στην εφαρμογή ηλεκτρονικής γραμματείας φοιτητών – https://students.auth.gr, από το κεντρικό μενού επιλέγεις Εξυπηρέτηση→Αιτήσεις. Στη σελίδα που εμφανίζεται επιλέγεις Νέα αίτηση. Δίπλα στη Βεβαίωση πατάς ΕΠΙΛΟΓΗ και μετά ΑΙΤΗΣΗ. Η παραλαβή της βεβαίωσης μπορεί να γίνει αφού ειδοποιηθείς μέσω email (webmail.auth.gr) ότι είναι έτοιμη. Μπορείς να την κατεβάσεις από το ίδιο σημείο που υπέβαλες την αίτηση (https://students.auth.gr, μενού Εξυπηρέτηση >Αιτήσεις). ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΕΚΔΟΣΕΙ ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ,!!
(*) Εάν για κάποιο λόγο, όπως μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν έκανες εμπρόθεσμα (3-11 Σεπτεμβρίου) την ηλεκτρονική εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘΑ, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στο ΥΠΑΙΘΑ (25/10). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ανωτέρω δικαιολογητικά και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Για την αυτοπρόσωπη ή ταχυδρομική υποβολή των δικαιολογητικών, ισχύουν τα ανωτέρω. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος.
Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί από τη Συνέλευση του Τμήματος και είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσεις τη διαγραφή σου από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα υποβάλεις ως πρόσθετο δικαιολογητικά στο νέο σου Τμήμα.
Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.
(**)Στην ίδια προθεσμία
α) οι εγγραφέντες της ειδικής κατηγορίας ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, που παρέλειψαν να υποβάλουν τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά στην προθεσμία των εγγραφών (3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024), καλούνται όπως τα υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους, σύμφωνα με την ανακοίνωσή του Τμήματος Σπουδών εδώ
β) οι επιτυχόντες που έχουν αιτηθεί τη διαγραφή τους από Τμήμα του ΑΠΘ στην πλατφόρμα εγγραφών του ΥΠΑΙΘΑ, στην εξαιρετική περίπτωση που δεν επιθυμούν τελικά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους, μπορούν να υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος ΑΠΘ που είναι ήδη εγγεγραμμένοι αίτηση-υπεύθυνη δήλωση ανάκλησης της διαγραφής που αιτήθηκαν ηλεκτρονικά
γ) Επισημαίνεται ότι για την κατηγορία σοβαρές παθήσεις, η οριστικοποίηση της εγγραφής πραγματοποιείται κατόπιν του ελέγχου των προβλεπόμενων για αυτήν δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την έγκριση της εγγραφής από τη Συνέλευση του Τμήματος.