Υποβολή Δικαιολογητικών:
Σύμφωνα με την 146780/Ζ1/06.12.2024 απόφαση, κυρώθηκαν οι πίνακες των αιτούντων μετεγγραφή/μετακίνηση στο ΑΠΘ, για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025,
i) σύμφωνα με τα μοριοδοτούμενα κριτήρια της παρ.3 του άρθρου 75 του ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111Α)
ii) με την κατηγορία των αδελφών προπτυχιακών φοιτητών του άρθρου 76 του ν.4692/2020 (ΦΕΚ 111Α)
iii) σύμφωνα με τις περιπτώσεις α, β, γ, ε και στ του άρθρου του άρθρου 78 του ν.4692/2020 (ΦΕΚ 111Α)
iv) σύμφωνα με το άρθρο 77 του ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111Α)
Εφόσον ενημερώθηκες από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ότι η αίτησή σου ήταν επιτυχής και είσαι δικαιούχος για μετεγγραφή στο ΑΠΘ,
καλείσαι, από 10 Δεκεμβρίου (μετά τις 14:00) έως και 13 Δεκεμβρίου 2024.
1ο Βήμα:
να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ (για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr)
ώστε
α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και
β) να ανεβάσεις (upload) τα ακόλουθα:
1. Ευκρινές φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων σε ένα αρχείο PDF.
2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
3. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ σε μορφή PDF, (πλην φοιτητών/τριών Κυπριακής Καταγωγής)
4. Υπεύθυνη Δήλωση την οποία μπορείς να εκδώσεις με δύο τρόπους:
Υπεύθυνη Δήλωση – Τρόπος Α:
Υπεύθυνη Δήλωση μέσω του gov.gr : https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delos… Στην Υπεύθυνη Δήλωση κάνετε αντιγραφή τα παρακάτω (περιπτώσεις α,β,γ) και επικόλληση στην φόρμα όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.
Προσοχή! επιλέγετε για αντιγραφή όλα τα παρακάτω (α, β, γ, περιπτώσεις) αλλά στην επιλογή β’ συμπληρώνετε τα κενά όπως ισχύουν κατα περίπτωση.
α) τα στοιχεία που υποβάλω και τα δικαιολογητικά που προσκομίζω είναι αληθή και ακριβή και αιτούμαι την ταυτοποίηση των στοιχείων μου με βάση αυτά, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μετεγγραφή μου.
β) είμαι εγγεγραμμένος/-η στο Τμήμα …………………………………………………………………………………………………………………του Πανεπιστημίου………………………………………………από το οποίο θα προσκομίσω τη διαγραφή μου, εφόσον ελεγχθούν τα δικαιολογητικά μου, επαληθευτούν τα κριτήρια τα οποία επικαλέστηκα στην αίτησή μου και μου χορηγηθεί η μετεγγραφή.
γ) θα προσκομίσω οποιοδήποτε επιπλέον δικαιολογητικό απαιτείται προκειμένου να επαληθευτούν τα κριτήρια και οι λόγοι που έχω επικαλεστεί στην αίτησή μου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις: 142413 (ΦΕΚ 4617/20-10-20) όπως τροποποιήθηκε με την 131646/Ζ1 (ΦΕΚ 6199Β/11-11-24) Υ.Α, 148236/Ζ1 (ΦΕΚ 4806Β/30-10-20) Υ.Α, και την 137355/Ζ1 16.11.2024 εγκυκλίο του ΥΠΑΙΘA.
Στη συνέχεια κάνετε αποθήκευση του αρχείου και το ανεβάζετε στη πλατφόρμα μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.
ή
Υπεύθυνη Δήλωση – Τρόπος Β:
εντύπως, σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής (δηλαδή το εκτυπώνετε – το συμπληρώνετε και κάνετε το γνήσιο της υπογραφής σας σε ΚΕΠ).
Στη συνέχεια το ανεβάζετε στη πλατφόρμα σε μορφή PDF (όχι φωτογραφία θα απορριφθεί), μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.
5. Τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά, αναλόγως την κατηγορία που ανήκεις, ως εξής:
5Α) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ:
Με τα μοριοδοτούμενα οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια του άρθρου 5 ή 6 της 142413/19.10.2020 (ΦΕΚ 4617Β) Υ.Α,
δες τα δικαιολογητικά εδώ (Κεφάλαιο Β5)
Στην περίπτωση που δεν έχεις δηλώσει τον ΑΦΜ του ενός ή και των δύο γονέων/κηδεμόνων ή συζύγου, όπως προβλέπεται, θα κληθείς να υποβάλεις επιπλέον δικαιολογητικά, ανάλογα με τον λόγο τον οποίο έχεις επικαλεστεί για τη μη δήλωση του/των ως άνω ΑΦΜ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην 137355/Ζ1 16.11.2024 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ.
5Β) ΑΔΕΛΦΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ:
Με τις προϋποθέσεις του άρθρου 10 ή 11 της 142413/19.10.2020 (ΦΕΚ 4617Β) Υ.Α. (αδέλφια φοιτητές),
δες τα δικαιολογητικά εδώ (Κεφάλαιο Γ5).
Προσοχή! το αντίγραφο του Ε9 θα πρέπει να αναγραφεί το έτος 2025 (όχι 2024 – δεν θα γίνεται δεκτό) και να είναι και των 2 γονέων ανεξάρτητα αν έχουν δηλωμένα περιουσιακά στοιχεία η όχι.
Στην περίπτωση, που δεν υπέβαλες με την αίτησή σου μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του ΥΠΑΙΘΑ δήλωση αποποίησης του/της αδελφού/ής φοιτητή/-τριας, η αποποίηση θα γίνεται με την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75), στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η οποία εκδίδεται είτε μέσω του ιστότοπου www.gov.gr είτε φέρει φυσική υπογραφή θεωρημένη για το γνήσιό της από δημόσια αρχή (ΚΕΠ)
5Γ) ΤΕΚΝΑ: 1) ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. 2) ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ:
Με τις προϋποθέσεις του άρθρου 2 της 148236/Z1/30.10.2020 (ΦΕΚ 4806Β) Υ.Α. (Τέκνα α) θυμάτων της τρομοκρατίας β) στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας),
δες τα δικαιολογητικά εδώ (Κεφάλαιο Ε1)
5Δ) ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 67% ΚΑΙ ΑΝΩ – ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Φ.151/17897/Β6/2014 (Β΄ 358) ΚΥΑ ΠΑΘΗΣΕΙΣ – ΔΩΡΗΤΕΣ ΟΡΓΑΝΟΥ Η ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ:
Με τις προϋποθέσεις του άρθρου 4 της 148236/Z1/30.10.2020 (ΦΕΚ 4806Β) Υ.Α. (άτομα με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, ή πάσχοντες από τις αναφερόμενες στο παράρτημα της υπό στοιχεία Φ.151/17897/Β6/2014 (Β΄ 358) ΚΥΑ παθήσεις, ή δωρητές οργάνου ή μυελού των οστών σε συνάνθρωπο),
δες τα δικαιολογητικά εδώ (Κεφάλαιο Ε2)
5Ε) ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΕ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ:
Με τα μοριοδοτούμενα κριτήρια του άρθρου 6, της 148236/Z1/30.10.2020 (ΦΕΚ 4806Β) ΥΑ (φοιτητές/τριες με κυπριακή καταγωγή),
δες τα δικαιολογητικά εδώ (Κεφάλαιο Ε3)
5ΣΤ) ΈΛΛΗΝΑΣ/ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
Ως Έλληνας/Ελληνίδα πολίτης της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης,
δες τα δικαιολογητικά εδώ (Κεφάλαιο Ε4)
2ο Βήμα:
Στο ίδιο διάστημα (10-13 Δεκεμβρίου) πρέπει να υποβάλεις στη Γραμματεία του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ΑΠΘ όλα τα παραπάνω (1-5)
- είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο καθημερινά από 10/12/24 έως και 13/12/2024 (12:00 – 13:00)
- είτε μέσω ταχυμεταφοράς (courier) – Προσοχή! η ημερομηνία αποστολής πρέπει να είναι το χρονικό διάστημα από 10/12/24 έως και 13/12/2024
- είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Δικαιολογητικά για Μετεγγραφή) – Προσοχή! η ημερομηνία αποστολής πρέπει να είναι το χρονικό διάστημα από 10/12/24 έως και 13/12/2024
Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:
Γραμματεία Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Παιδαγωγική Σχολή Αριστοτελείο Πανεπιστήμιο ΘεσσαλονίκηςΠανεπιστημιούπολη ΑΠΘ – Πύργος Παιδαγωγικής Σχολής
Τ.Κ. 541 24, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Στις περιπτώσεις των μετεγγραφόμενων εκτός ποσοτικού περιορισμού (αναπηρίες άνω του 67%, πάσχοντες από ασθένειες κ.τ.λ.) θα δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για την υποβολή αντίστοιχου δικαιολογητικού (πιστοποιητικό Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή βεβαίωση επταμελούς επιτροπής), δεδομένου ότι η σχετική διαδικασία μπορεί να μην έχει ολοκληρωθεί. Το ίδιο ισχύει και για μετεγγραφόμενους/ μετακινούμενους οι οποίοι μοριοδοτούνται για κάθε μέλος της οικογένειάς τους (γονέα, τέκνο, αδελφό/η ή σύζυγο) το οποίο έχει αναπηρία 67% και άνω, πιστοποιημένης από ΚΕ.Π.Α. ή παθήσεις που αναφέρονται στο παράρτημα της υπ’ απ. Φ.151.17897/Β6/2014 (Β΄358).
3ο Βήμα:
Αφού παραληφθούν όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά, και τυχόν επιπλέον κατά το νόμο απαιτούμενα, και ολοκληρωθεί και ο έλεγχος τους (θα μεσολαβήσει και απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος), θα κληθείς από τη Γραμματεία του Τμήματός μας να προσκομίσεις τη διαγραφή σου από το Τμήμα προέλευσης (στο οποίο αρχικά εισήχθηκες), προκειμένου να οριστικοποιηθεί η μετεγγραφή σου και η εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα στο ΑΠΘ. ΠΡΟΣΟΧΗ: ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΗ ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΣ.
Με την ολοκλήρωση και αυτής της διαδικασίας,
θα λάβεις και πάλι ένα SMS, που θα περιλαμβάνει το όνομα χρήστη (username) του ιδρυματικού σου λογαριασμού στο ΑΠΘ, έναν κωδικό ασφαλείας και οδηγίες για να ρυθμίσεις τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.
Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού.
Δες εδώ τον Οδηγό Επιβίωσης για την πλοήγησή σου στο Πανεπιστήμιο και στη Θεσσαλονίκη.
Συχνές Ερωτήσεις:
1. Μπορώ να παρακολουθώ μαθήματα μέχρι να εγγραφώ στο Τμήμα;
– ναι, το πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου τμήματος είναι δομημένο με υποχρεωτικά μαθήματα στο πρώτο εξάμηνο ώστε να γνωρίζετε ποια μαθήματα θα παρακολουθήσετε. Είναι σημαντικό όμως να γνωρίζετε ότι μέχρι να οριστικοποιηθεί η μετεγγραφή σας και να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας δεν μπορείτε να λαμβάνετε μέρος στις προόδους (εργασίες) του κάθε μαθήματος ούτε να έχετε πρόσβαση σε υλικό που διανέμεται απο το διδακτικό προσωπικό.
2. Μπορώ να δηλώσω μαθήματα ή να κάνω αίτηση για ακαδημαϊκή ταυτότητα ή να πάρω συγγράμματα;
– όχι δε μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία ενέργεια μέχρι να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας στο Τμήμα και να αποκτήσετε ακαδημαϊκό λογαριασμό ο οποίος σας δίνει πρόσβαση σε όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες του ΑΠΘ ή του Υπουργείου Παιδείας.
3. Είμαι φοιτήτρια/ης >1 εξαμήνου, δικαιούμαι να αναγνωρίσω μαθήματα στο Τμήματα σας;
– ναι μπορείτε, για πληροφορίες παρακαλούμε ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο και και κατω απο τον τίτλο «Διαδικασίες» διαβάστε το «Αναγνώριση/Απαλλαγές Μαθημάτων – Διαδικασία και Συχνές Ερωτήσεις».
4. Είμαι γονέας και θέλω να ρωτήσω για την πορεία της μετεγγραφής του παιδιού μου, μπορώ να επισκεφτώ ή να καλέσω τηλεφωνικά τη Γραμματεία;
– όχι δε μπορείτε. Πληροφορίες δίνονται αποκλειστικά και μόνο στην/στον δικαιούχο φοιτήτρια/τή.